search
close
Home

Institutional

Our services

Foreign trade

Publications

Human Resources

Member Services

Online Transactions

Useful Links Contact
Alternate Text Alternate Text

Institutional

Alternate Text Alternate Text

Our services

Alternate Text Alternate Text

Foreign trade

Alternate Text Alternate Text

Publications

Alternate Text Alternate Text

Human Resources

Alternate Text Alternate Text

Member Services

Alternate Text Alternate Text

Online Transactions

Alternate Text Alternate Text
Facebook Twitter İnstagram

İŞVERENLERİN E-TEBLİGAT ALMA ZORUNLULUĞU HAKKINDA

15/05/2024

 

Değerli üyelerimiz :

1/10/2021 tarihinden itibaren işverenler sigortalı çalıştırmaya başladığı ayı/dönemi takip eden aydan itibaren 3 ay içinde elektronik tebligat adresi almak zorundadırlar.

Elektronik tebligat (e-Tebligat) adresi alacak ve kullanacak olan muhataplar www.turkiye.gov.tr adresinden (e-Devlet üzerinden) başvuru yapmaları gerekmektedir.

Elektronik Tebligat Adresi Alacak ve Kullanacak Olan Muhataplar

01.10.2021 tarihi ve sonrasında 5510 sayılı Kanunu’nun 4-1/ (a) ve (c) bentlerine göre sigortalı sayılan kişileri çalıştıran gerçek veya tüzel kişiler ile tüzel kişiliği olmayan kurum ve kuruluşlar elektronik tebligat adresi almak ve elektronik sistemi kullanmak zorundadırlar.

Saygılarımızla.

Alternate Text Alternate Text

©2022 Menemen Ticaret Odası - Tüm hakları saklıdır.